Pentru a obține rezultatele dorite din investiția în materiale promoționale, este foarte important ca mai întâi să-ți cunoști foarte bine audiența. Oamenii consumă și folosesc obiecte diferite așa că ai ocazia să îi mulțumești sau, în cel mai rău caz, să-i insulți cu obiectele promoționale pe care le oferi. Stabilește deci target group-ul căruia te adresezi și împarte-l în categorii pe criterii de vârstă, sex, studii, ocupație, interese etc. înainte să pornești orice campanie. Acest lucru va crește gradul de eficiență al comunicării brandului tău și, implicit, ROI-ul (Return Of Investment).

materiale promotionale

Persoana responsabilă de comandarea obiectelor promoționale trebuie să cunoască foarte bine brandul pe care îl proomovează și audiența căreia i se adreseasă. Astfel, va reuși să vină în întâmpinarea nevoilor clienților săi și să aducă un plus de valoare imaginii companiei pe care o reprezintă.

Avantajele obiectelor promoționale sunt de neprețuit. Folosindu-le într-un mod bine gândit, un brand câștigă expunere prin intermediul noilor săi ambasadori, cei care folosesc materialele personalizate. O reclamă la televizor este ușor trecută cu vederea însă un obiect folosit de către o persoană capătă o încredere mult mai mare.

obiecte promotionale

Un alt avantaj al materialelor promoționale este faptul că ajută la creșterea vânzărilor pentru un anume produs ori serviciu. Acest lucru se întâmplă când expui un anumit brand într-un mod personal, la îndemâna targetului tău. Folosind obiecte promoționale, angajații unei companii devin mai apropiați de brandul pe care îl reprezintă și atrag mai multe întrebări sau chiar comenzi de la potențialii clienți.

De exemplu, o persoană deschide frigiderul cam de 10 ori pe zi. Îți imaginezi de câte ori poate intra în contact cu un magnet de frigider personalizat cu brandul unei firme? Mai mult de atât, asocierea cu un context familiar și prietenos este de mare folos pentru imaginea firmei pe care o promovezi.

Sacosa de panza personalizata

Sacosa de panza personalizata

De asemenea, trendul ecologic a făcut ca din ce în ce mai mulți oameni să renunțe la pungile de plastic și să folosească sacoșe de pânză pentru cumpărături. Purtând o sacoșă de pânză personalizată cu brandul companiei tale, utilizatorul este practic un ambasador al brandului tău în cele mai familiare situații pentru el și apropiații lui.

promotionale

Ce zic statisticile cu privire la materialele promoționale

– poți tripla traficul de vizitatori la standul tău dintr-un târg dacă oferi materiale promoționale;

– obiectele promoționale măresc rata de răspuns în cazul unui sondaj cu până la 50%;

– clienții care primesc materiale promoționale sunt cu mult mai dispuși să ofere recomandări prietenilor;

– 40% dintre persoanele care primesc materiale promoționale își amintesc numele brandului timp de 6 luni după momentul primirii;