Blog

SpiderMount: Cea mai tare inventie, de la Pop-up spider incoace

SpiderMount, castigator al premiului “Buyer’s Choice Award”, editia 2009 Exhibitor Show, este un sistem folosit pentru montarea unui monitor pe un display de tipul pop-up spider. Astfel, veti putea integra usor si elegant unul sau mai multe monitoare/televizoare in cadrul standului dvs. (click AICI pentru continuare)

Roll-up, roll-down si go!

Piata publicitara romaneasca este intr-o continua dezvoltare, de aici si multitudinea solutiilor de promovare disponibile. De la promovare online, la promovare conventionala, oricine doreste sa faca publicitate unui produs sau unui brand are de ales dintr-o paleta larga de solutii. (click AICI pentru continuare)

Una din cele mai frumoase comenzi de care le-am avut a fost promovarea unui hostel : Crazy Duck Hostel Bucuresti.

L-am cunoscut absolut intamplator pe proprietarul de la Crazy Duck Hostel Bucuresti atunci cand a venit cu o comanda de rollup. Din vorba in vorba, ne-am dat seama ca avem acelasi stil de a gandi o campanie si am luat hotararea de a lucra impreuna tot proiectul de promovare pentru hostel.(click AICI pentru continuare)

Lenticularul ajută copiii

De curând, pe străzile din Spania au apărut panouri ce fac parte dintr-o campanie împotriva abuzului asupra copiilor. Ce face această campanie să fie specială este faptul că pentru realizarea posterelor s-a folosit tiparul lenticular, astfel că… (click AICI pentru continuare)

Obiectul promoțional cel mai fotografiat

Fie că este vorba despre evenimente, târguri ori conferințe, există un obiect personalizat foarte vizibil și foarte fotografiat. Este vorba despre standul pop-up, aceste perete personalizat care susține brandul firmei sau mesajul… (click AICI pentru continuare)

Coca Cola și tiparul lenticular

Campania de la metroul din Sao Paolo, Brazilia, derulată de Coca Cola cu ocazia finalei FIFA din 2010 este probabil cel mai bine pus în practică exemplu de print lenticular. Au fost instalate două… (click AICI pentru continuare)

 

McDonald’s și tiparul lenticular

Pe lângă printurile clasice ce stârnesc amuzament, tiparul lenticular este folosit cu curaj de către marile companii pentru a provoca buzz și reacție. Un exemplu este McDonald’s care a folosit această tehnologie pentru a transmite faptul că nu contează cât de târziu este, la McDonald’s găsești … (click AICI pentru continuare)

 

Cum te ajută promoționalele ecologice

Obiectele promoționale sunt o formă extraordinară de a-ți promova serviciile ori produsele iar clienților sau partenerilor tăi le place să primească ceva gratuit oricând. Dar lucrurile s-au… (click AICI pentru continuare)

Pentru companii responsabile

În ultimul timp, în contextul schimbărilor rapide ale pieţelor, progreselor tehnologice, apariţiei de noi legi şi politici, competiţiei globale şi crizei financiare, companiile sunt tot mai mult obligate să se adapteze la (click AICI pentru continuare)

10 ad-uri inteligente

O idee geniala pentru un ad poate face ca acel print sau reclama TV sa devina un adevarat viral. Iata 10 exemple de ad-uri mai mult decat inteligente: (click AICI pentru continuare)

Nu ești aici

O campanie foarte interesantă pentru o agenție de turism (Viajes Exito din Columbia) este cea realizată de BBDO. Mesajul campaniei apelează la sentimentul de regret al publicului, o direcție foarte bine aleasă în domeniul… (click AICI pentru continuare)

Cum se promovează brandurile de țară

Investiția într-un videoclip bun nu e deloc mică. Există costuri pentru oameni, echipamente, tehnologii și cu siguranță că toate asta nu se pot face într-o singură zi. Pe de altă parte, efectele sunt inimaginabil de bune. În ultimii, birourile naționale de turism din lumea întreagă au început să… (click AICI pentru continuare)

 

De ce să faci obiecte promoționale

Pentru a obține rezultatele dorite din investiția în materiale promoționale, este foarte important ca mai întâi să-ți cunoști foarte bine audiența. Oamenii consumă și folosesc obiecte diferite așa că ai ocazia să îi mulțumești sau, în cel mai rău caz, să-i insulți cu obiectele promoționale pe care le… (click AICI pentru continuare)

Ce este tiparul lenticular?

Imprimarea lenticulară este o tehnologie cu ajutorul căreia lentilele lenticulare (o tehnologie care este utilizată și pentru ecranele 3D) sunt folosite pentru a produce imagini imprimate cu o iluzie de adâncime sau capacitatea de a schimba sau de a… (click AICI pentru continuare)

Cele mai tari reclame de la TV

Pauzele interminabile de publicitate din timpul filmelor sau emisiunilor TV ne enervează de cele mai multe ori însă se întâmplă ca din când în când să vedem și câte o idee genială. Am strâns pentru voi 5 reclame de la TV care te țin în fața ecranului chiar și… (click AICI pentru continuare)

Benzile care fac bicicliștii vizibili pe stradă

O campanie interesantă derulată de 3M în în Chile pentru benzile fosforescente folosite de către bicicliști. Pro publicidad, agenția care a făcut campania pentru 3M, a mers pe ideea că nu ai cum să… (click AICI pentru continuare)

__________________________________________________

Pentru a urmări cele mai tari campanii publicitare din lume, urmărește-ne și pe FacebookPinterest sau Google Plus!